21 agosto 2006

Joseph Arthur, In the Sun



I pictured you in the sun wondering what went wrong
And falling down on your knees asking for sympathy
And being caught in between all you wish for and all you seen
And trying to find anything you can feel that you can believe in

I know I would apologize if I could see your eyes
'Cause when you showed me myself, you know, I became someone else
But I was caught in between all you wish for and all you need
I pictured you fast asleep
A nightmare comes
You can't keep awake

I don't know anymore
What it's for
I'm not even sure
If there is anyone who is in the sun
Will you help me to understand?
'Cause I've been caught in between all I wish for and all I need
Maybe you're not even sure what it's for
Any more than me

May God's love be with you
Always


[Às vezes, de se falar tanto, fica-se sem mais nada para dizer depois.]

5 comentários:

RicardoRuben (aka Rato) disse...

Que poemagiro!:) é o quê, uma canção? um simples poema? e o joseph arthur?
(eu não sou religioso, still, são palavras muito bonitas)

RicardoRuben (aka Rato) disse...

Por acaso descobri o poema no filme "Quatro casamnetos e um funeral". Nas aulas os meus profs não me mostyram coisas destas. Sim, depois gostava que ma mandasses!
(Tou a tirar estudos Portugueses e Ingleses)
e nãp peças desculpa... Comentas qd tiveres tempo!

Beijinho

Sofia disse...

Já, sim senhor. :)

Mas prefiro a versão do Joseph Arthur.

RicardoRuben (aka Rato) disse...

hello!
eu ainda não csg ouvir a música, sorry, mas no trabalho não posso e em casa dos meus avós não tenho net :(
assim que ouvir, eu comunico.
Beijinho.

P.S: já leste o último post do napalm pós pombos? eu gosto daquele rapz... é +/- parecido comigo e tal. pena que ele não m responde. só tu é que dizes alguma coisa...

Anónimo disse...

Mandaste essa?